2013. július 30., kedd

3.rész

Pár utcányira tőlünk meg is érkezdtünk a buliba.

-Csak maradj mellettem és ne csinálj semmit.-mondta Lol.

Én csak bólintottam egyet.Lol benyitott az ajtón és mikor végig másztunk az előszobából a nappaliig mindenki minket nézett.Leültünk a kanapéra Lol barátnője mellé.

-Sziasztok.-köszönt nekünk Cher.
-Szia.-köszöntem vissza Lollal együtt.
-Te vagy az Mia?-nézett rám nagy szemekkel.
-Nem.Ő az én új legjobb barátnőm.-szólalt meg Lol kicsit gúnyolódva.
-Jól van na.
-Mia.-szólalt meg Lol.-Van valaki akit meg kell ismerned.
-Öhm.Oké, legyen.

Oda vezetett két sráchoz és ahogy észre vettem őket azonnal elállt a kélegzetem.Bemutatta nekem Niallt és Liamet.Mind a ketten nagyon jó fejnek tűnnek.Lol elhívott magával inni valamit.Mind a ketten megittunk egy-egy colát.Leültünk a kanpéra és felcsúszott Lol felsője és észre vettem valamit a lábán.Egy tetkó volt az.


-Neked meg mi van a lábadon?-néztem rá idegesen.
-Mi lenne?-kérdezte és lehúzta a felsőjét.
-Vajon mi? Egy tetkó.
-Figyelj, ne most beszéljük meg ezt.
-Ha hazaértünk azonnal elmagyarázod ezt nekem.
-Jó.-nézett rám csúnyán.

Liam és Niall ült le mellénk pár percen belül.

-Hé Mia, van kedved táncolni?-kérdezte Niall.
-Hát persze, hogy van kedve.-szólt közbe Lol.

Én csak szúrós tekintettel néztem rá, de nem baj, hogy ő válaszolt, mert én is igent mondtam volna.

*Lol szemszöge*

Néztem ahogy Mia és Niall elindultak a táncparkett felé.Nem később kaptam az alkalmon rákérdeztem a tegnap estével kapcsolatban Liamnél.

-Liam.-szólaltam meg.
-Igen Lol.-nézett a szemembe.
-Emlékszel mi volt tegnap este?-kérdeztem.
-Persze, hogy emlékszem és nagyon sajnálom, hogy ilyen voltam.Csak te is tudod, hogy nem voltam magamnál.
-Igen.Persze.Tudom.-hajtottam le a fejemet.
-Most nekem lenne egy kérdésem.
-Kérdezz csak.
-Áll még a tegnapi tánc?-mosolyodott el.
-Hát ha még józan vagy.-nevettem el magamat.
-Igen.Az vagyok.-válaszolta.

Megfogta a kezemet és felvezetett a táncparkettre, majd elkeztünk táncolni.Láttam amint próbált közeledni felém, de én inkább hátráltam.Nem akartam, hogy bármi is történjen még, hiszen nem is ismerem.Még csak másodszorra találkoztunk.

*Mia szemszöge*

Niall elkezdett táncolni, én pedig csak néztem ahogy táncol.

-Te nem táncolsz?-kérdezte mosolyogva.
-Nem tudok táncolni.-vallottam be.
-Ezen könnyen segíthetünk.

Óvatosan a derekamra csúsztatta a kezét és egyre csak közeledett felém.Én átkaroltam Niall nyakát és a fejemet a vállára hajtottam, majd lehunytam a szememet.Éretem ahogy Niall keze egyre lejjeb csúszik a derekamon.

-Niall.-szólaltam meg.
-Igen?
-A kezed rossz irányba vándorol.-mosolyodtam el.
-Tetszeni fog.-mosolyodott el.
-Neked nem fog tetszeni, ha elmegyek szóval inkább ne tedd.
-Hoppá.Már fenyegetőzünk is?-nevette el magát.
-Nem.Csak az igazat mondom.-mondtam és a kezemet lecsúsztattam a nyakáról a bicepszéig.

Ő csak elmosolyodott és táncoltunk tovább.Véletlen meglökött valaki és megcsúsztam, de szerencsére Niall elkapta a derekamat.

-Inkább üljünk le vagy igyunk valamit.-mondta Niall egy mosollyal az arcán.
-Egyet értek.-mosolyodtam el én is és belenéztem a gyönyörű kék szemeibe.

Magunkhoz vettünk egy-egy alkoholmentes coctailt és felmentünk az egyik szobába beszélgetni.Megtudtam róla, hogy Ír országban született és, hogy van egy testvére is, Greg.Rólam meg azt tudta meg, hogy Lol az ikertestvérem.Amit persze észre is vett, de csodálkozott rajta, mert nagyon külömbözünk egymástól.Beszélgettünk még egy csomó ideig, aztán csak annyit vettem észre, hogy ajkai szinte az enyémhez  érnek.Éppen felálltunk és én kifele indultam volna az ajtón amikor vissza húzott és óvatosan neki lökött az ajtónak, majd megcsókolt.


*Lol szemszöge*

Láttam amint Miáék elindulnak felfele az emeleten és én erre elmosolyodtam.

-Min mosolyogsz ennyire?-kérdezte Liam.
-Elmondom, de csak akkor ha nem mondod el senkinek.-néztem szemeibe.
-Ígérem.
-Az előbb láttam amint Mia és Niall felmentek az emeletre.
-Vajon mit csinálhatnak ott?-mosolyodott el Liam is.
-Hogy te milyen vagy.-ütöttem meg óvatosan a vállát és felnevettem.
-Na és neked nincs kedved feljönni egy kicsit beszélgetni?-kérdezte.
-De.Van kedvem.-mondtam.

Liam egyszer csak megfogta a kezemet és elindultunk felfele.Bementünk az egyik üres szobába és leültünk az ágyra egymással szembe.Elkezdtünk beszélgetni és én végig csak Liam szemébe bámultam.Liam a kezét az arcomra helyezte és közelebb hajolt, majd megcsókolt.Én habozás nélkül vissza csókoltam.


Mikor ajkaink elváltak egymástól, csak egymásra mosolyogtunk és megfogta a kezem.

-Gyere menjünk.-mondta és az irányt az ajtó felé vettük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése