2013. augusztus 2., péntek

4.rész

Mikor kiértünk az ajtón szemben találtuk magunkat Miáékkal.Annyit láttam, hogy Mia rohan le az emeletről.

-Liam.Most mennem kell.Ne haragudj.-mondtam neki és elrohantam.

Éppen, hogy leértem, de megláttam Miát amint keres valakit.

-Mia.Baj van?-kérdeztem idegesen.
-Igen.Niall megcsókolt.
-És az miért baj? Hisz ez csodálatos.-mosolyogtam rá.
-De azt sem tudom mit tegyek.
-Mi az, hogy nem tudod?-néztem rá egy kicsit furán.
-Hiszen én még sosem..tudod.
-Áhh.Már értem.

Elláttam Miát pár tanáccsal, majd vissza küldtem Niallhez.Én is gyorsan vissza mentem Liamhez és bocsánatot kértem, hogy csak úgy elmentem.Megkérdezte, hogy van-e kedvem táncolni én pedig egyből igent mondtam.Lementünk, közel húzott magához, én átkaroltam a nyakát, ő a csípőmre tette a kezét és így keztünk el táncolni.


*Mica szemszöge*

Mikor Lol ellátott pár tanáccsal vissza siettem Niallhez.Amikor benyitottam a szobába még mindig ugyan ott állt, meglepődve.

-Figyelj Niall.Sajnálom, hogy így elrohantam csak..
-Semmi baj, de mi csak?
-Na jó ez lehet, hogy nagyon gáz lesz, de én még sosem csókolóztam.-néztem a földre.
-Szóval én voltam neked az első?-lépett közelebb felém.
-Igen.-vörösödtem el.
-Az lehet, hogy én voltam az első, de én szeretnék lenni az utolsó is.

Felemelte az államat, közelebb húzott magához és az ajkait újra éreztem az enyémen.


Csókunk közben felkapott és az ágyfelé vitt, ott szép óvatosan lerakott az ágyra és felém mászott, majd úgy csókolóztunk tovább.Csókunk után Niall megpuszilta az arcom, majd a nyakamat kezdte el csókolgatni.Meglepődtem az újdonságtól.

-Niall, kérlek ne.-szólaltam meg.
-Nem tetszik valami?-kérdezte meglepődve.
-De.Nem azzal van a gond, hanem a hellyel ahol vagyunk.
-Ja.Öhm.Bocsi.-mosolyodott el.

Mikor Niall újra megcsókolt éreztem, hogy bizsereg a hasam, mintha több millió pillangó akarna kitörni belőlem.

-Öhm.Niall.-toltam el magamtól.
-Mi a baj?-kérdezte meglepődve.
-Szerintem én megyek.-mondtam zavarodottan.
-Ne menj kérlek!
-De mennem kell sajnálom.-mondtam szomorúan.

Az ajtó felé vettem az irányt.Mielőtt kiléptem volna az ajtón Niall megszólalt.

-Látjuk még egymást?-kérdezte csillogó tekintettel.
-Meglehet.

Kiszaladtam az ajtón, majd le a lépcsőn.Mikor leértem szemeimmel Lolt kerestem, de nem láttam sehol, így hát írtam neki egy sms-t, hogy haza mentem.Próbáltam átfurakodni a sok ember között akik táncoltak, de nem nagyon sikerült.Mikor elértem az ajtóig egy kéz húzott vissza.Egy ismeretlen alak állt előttem és érezni lehetett rajta az alkohol szagát.Mikor csipőmre rakta a kezét és szorosan magához húzott segítségért kezdtem kiabálni.

-Niall,Lol,Liam, valaki segítsen.-amint ezt kimondtam éreztem, hogy könnyeim útnak erednek.
-Ne kiabálj, mert nem lesz jó vége.-fenyegetett az ismeretlen.

Erőteljesen nyomta ajkait az enyémre.Próbáltam ellökni magamtól, de nem sikerült.Mikor már azt hittem feladom két kezet éreztem meg magamon, ami védelmezően átölel.Mikor kinyitottam a szememet éppen Lol és Liam szedték le rólam az ismeretlent.Oldalra fordítottam a fejemet és megláttam Niall arcát.

-Haza akarok menni!-fordultam meg és öleltem át.
-Haza viszlek.-mondta és nyomott a fejemre egy puszit.
-És Lollékkal mi lesz?-kérdeztem.
-Had legyenek kettesben.

Kimentünk az ajtón és óvatosan megfogta a kezemet, majd úgy indultunk haza.


Mikor a ház elé értünk megálltunk és egymás felé fordultunk.

-Nem jössz be egy kicsit?-kérdeztem tőle.
-Hát ha nem probléma.-mosolygott rám.
-Dehogy probléma.-mosolyogtam vissza rá.

Bementünk, ledobtuk a cuccainkat és körbe vezettem a lakásban.Éppen a szobám előtt mentünk el mikor Niall be akart nyitni.

-A-a.A szobám az tiltott terület.-álltam elé.

Ő erre csak elmosolyodott és folytattam a körbe vezetést.Végül megmutattam neki a szobámat is.Nagyon tetszett neki és az ágyat egyből kipróbálta.Lelökött az ágyra, felém mászott és elkezdett csókolgatni.Végig simította az oldalamat amire engem kirázott a hideg.Leállítottam Nialt és befeküdtünk az ágyba.Nem sokkal később el is aludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése