2013. október 30., szerda

8.rész

Másnap reggel

Reggel mikor felkeltem nagyon kipihentnek éreztem magamat.Kinéztem az ablakon és meglepődtem.Ott lent állt egy autó.Mikor megláttam kik szállnak ki belőle nagyon megörültem.Gyorsan lementem és kinyitottam az ajtót.Liam mosolyogva mért végig.Elfelejtettem, hogy még mindig pizsibe voltam, ami abból állt nekem hogy egy póló ami a combom közepéig ért és egy rövid nadrág amit eltakart a pólóm.

-Jó reggelt kincsem.-csókolt meg.

Én persze azonnal vissza csókoltam és a kezeimet a nyaka köré fontam.Ő mint mindig most is megfogta a derekamat és magához húzott.Így folytattuk a csókunkat amíg Niall meg nem köszörülte a torkát.

-Jó reggelt nektek is.-mosolyogtam és mikor elengedtük egymással Liamet odamentem Niallhez és megöleltem, ő persze visszaölelt.
-Hát én most nem is zavarlak titeket...-mosolygott.-inkább felmentem.
-Köszönjük.-mosolyogtam.

Mikor Niall felment Liam benyúlt a térd hajlatom alá és felvett.Lábaimat dereka köré fontam, kezeimmel pedig nyakát karoltam át.Lágyan megcsókolt és óvatosan berúgta maga után az ajtót.Egyre gyorsabban kezdtünk csókolózni mikor hirtelen a falnak döntött.Egyszer csak lerakott és rám mosolygott.

-Reggeliztél valamit?-kérdezte kedvesen.
-Még csak most keltem.-mosolyodtam el.
-Akkor öltözz fel és itt lent várlak.

Én gyorsan felszaladtam a szobámba és felöltöztem.

Mikor leértem Liam már nem volt ott, így hát gondoltam biztosan a kocsiban lesz.Kimentem és Liam ott várt a kocsinak dőlve összefont karral.Én gyorsan odaszaladtam hozzá és megpusziltam.Beszálltunk a kocsiba. Még néztük egy kicsit egymást majd elindultunk.Mikor leparkoltunk a Starbucks előtt gyorsan kiszálltunk a kocsiból.Liam odajött mellém, összekulcsolta az ujjainkat, majd elindultunk befele.Bent Liam megkért, hogy foglaljak helyet magunknak míg ő rendelt nekünk ételt és italt.Mikor ideért a rendeléssel elmosolyodtam.

-Látom megismertél.-mondtam, majd elvettem a gyümölcs turmixot és a csokis muffint tőle.
-Még szép.-mondta majd belekortyolt turmixába.

Szépen lassan megreggeliztünk, majd megfogta kezemet és elmentünk sétálni.

*Mia szemszöge*

Előző este alig tudtam aludni.Mikor felkeltem nagyon meglepődtem azon, hogy ki is volt a szobámba.Lehunytam a szemem és hangosan elszámoltam háromig.Megakartam győződni arról, hogy ez nem egy álom.Mikor kinyitottam a szememet, már nem volt ott senki.Ahogy gondoltam.Ez csak egy álom volt.Éreztem, hogy könnyeim útnak erednek.Felálltam és a fürdőszoba felé vettem az irányt, mikor a csuklómnál fogva valaki vissza húzott.Sikítani akartam, de ekkor befogta a számat.Felnéztem rá és láttam, hogy Niall az.Kicsit megkönnyebbültem.Én csak kérdőn néztem rá és a kezét elvettem a számtól.

-Nagyon sajnálom ami történt.-nyögte ki száján.
-Összetörtél teljesen.-mondtam és elkezdtem könnyezni.

Ő is elkezdett könnyezni, majd közel húzott magához és szorosan átölelt.Én mellkasára hajtottam a fejemet és könnyeim kiszöktek.Niall csak simogatta a hátamat nyugtatás képen.Néha egy puszit lehelt fejem tetejére és egyszer csak elhúzódott tőlem és szemembe nézett.Vészesen közeledni kezdett felém és én teljesen össze voltam zavarodva, ezért tettem hátra egy lépést.

-Már mondtam, hogy ne haragudj.-szegezte tekintetét a földre.
-És szerinted ennyivel elvan rendezve?Szerinted ennyi idő alatt újra összetudtam szedni magamat?
-Én sem ezt mondtam és nem is kérem, hogy ennyi idő alatt hozz döntéseket.Csak azt szeretném ha boldog lennél és ha ebben én nem vagyok benne azt is elfogadom.

Én csak lehunytam a szememet és próbáltam gyorsan dönteni.Hagyjam elmenni és talán még azt is nézzem, ahogy más nőket fűzöget vagy megbocsájtok neki és velem marad.Döntések...döntések.Egyszer csak kinyitottam a szememet, odamentem Niallhez és megpusziltam ajkait.Niallen látszott, hogy megkönnyebbült és meg sem tudott szólalni.

-Nem hagyom, hogy másoké legyél.-mondtam halkan.
-Én sem hagytam volna annyiban, ha azon lett volna a hangsúly, hogy elengedjelek-e vagy sem.

Közel húzott magához és homlokunkat egymásnak támasztottuk.Ő csak nézett rám.Nem akarta megtenni az első lépést.Félt, hogy mit reagáltam volna.Lehunytam szemeimet majd vártam,  hogy megcsókoljon.Ő azonnal vette a célzást.Egyre csak közeledett felém és mikor már egymás leheletét éreztük én sem bírtam megállni.Óvatosan közelítettem felé én is, majd egyszer csak ajkaink összeértek.Éreztem, hogy Niall a kezét a derekamra helyezi.Én is cselekedtem és nyaka köré fontam kezeimet.Olyan boldog voltam, hogy újra velem van és szeretetet ad.Niall mintha hallotta volna gondolataim, belemosolygott a csókunkba.Kezei egyre lejjebb csúsztak.Egyszer csak elérte a combomat és óvatosan felemelt.Lábaimat a dereka köré fontam és egyik kezemmel fogtam a tarkóját a másikkal meg beletúrtam a hajába.Elindult velem az ágy felé.Egy pillanatra meg nem szakítva csókunkat ledöntött az ágyra.Egyszer csak megkordult a hasam és Niall azonnal befejezte csókunkat.Elmosolyodott és szemeimbe nézett.

-Csak nem éhesek vagyunk?-kérdezte.
-Egy kicsit, de.-mosolyodtam el én is.
-Gyere menjünk enni, de előtte öltözz fel.-állt fel az ágyról.
-De hát a saját házamba miért nem ehetnék pizsibe?-nevettem fel.
-Arra gondoltam eljöhetnél velem reggelizni valahová.
-Szóval vegyem ezt egy randinak?
-Ahogy akarod.Én annak veszem.-mosolyodott el és felém nyújtotta a kezét.
-Én is annak fogom.-fogadtam el kedves gesztusát és megfogtam kezét.

Óvatosan felhúzott, adott még egy puszit ajkaimra, majd kerestem valami ruhát magamnak.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése