2013. augusztus 24., szombat

7.rész

*Lol szemszöge*

Amint beértünk  szobámba, azonnal leültünk az ágyamra egymással szemben.Egy ideig csak néztünk egymásra aztán egyszerre nyitottunk ki a szánkat a szólásra.Ezen pedig mind a ketten jót mosolyogtunk.

-Szóval megszeretném kérdezni, hogy-kezdte el vakargatni a tarkóját Liam.-eljönnél-e velem randizni?

Én erre nem válaszoltam csak közel hajoltam hozzá és lágyan megcsókoltam, majd a végén elmosolyodtam.


Liam értette a célzást és örömmel mosolyodott el és megölelt.

-Legyél készen...-pillantott az órájára ami 16:37 mutatott.-fél hétre és akkorra érted jövök.Valami elegáns ruhába öltözz fel.

Mosolygott egyet, megcsókolt és elment.A gardróbom elé álltam és gondolkoztam, hogy mit vegyek fel.

A hajamat kiengedtem és egy halvány sminket kentem fel magamra.A tükör elé álltam és meglepődtem a stílusomon.Nagyon tetszett amit látok és hát úgy döntöttem maradok ennél a stílusomnál.Észrevettem, hogy amikor Liammal vagyok teljesen megbabonáz és a jó irány felé vezet.Rápillantottam az órámra és észrevettem, hogy lassan itt az idő.Gondoltam, hogy átmegyek Miához, de inkább nem akartam őket zavarni.Csengettek az ajtón és én gyorsan leszaladtam kinyitni.Liammel találtam magamat szemben.Amint megláttam elmosolyodtam, ő pedig megcsókolt.
-Mehetünk?-kérdezte csókunk után.
-Persze.
Felvettem a cipőmet és magamhoz vettem a kis táskámat, majd elindultunk.Liam összekulcsolta az ujjainkat.Amikor odaértünk az autóhoz, elengedte a kezem és udvariasan kinyitotta nekem az ajtót.Majd mikor beszálltam, becsukta mögöttem az ajtót.Ő megkerülte az autót és beszállt.Végig mért engem és éreztem,hogy pírok keletkeznek az arcomon.
-Nagyon gyönyörű vagy-hajolt közel.- és aranyos amikor elpirulsz.-csókolt meg.
Én erre nem válaszoltam semmit, de természetesen vissza csókoltam.A csókunk után beindította a kocsit és elindultunk.Mentünk egy ideig és én végig csak Liamet néztem.Egyszer csak megálltunk és amint kinéztem az ablakon tátva maradt a szám.Egy csodálatos helyet látta magam mellett.


Liam kiszállt a kocsiból, utána pedig kinyitotta nekem az ajtót.Kiszálltam a kocsiból és én csak bámultam a helyet.Liam becsukta mögöttem az ajtót és szembe állt velem, majd megölelt.

-Öhm.Lol.-hallottam meg szívverését, ahogy felgyorsul.-Én sze..

Nem tudta befejezni mondatát, mert mellettünk termett egy férfi.

-Asztal két személyre?-mosolyodott el.
-Igen.Már lefoglaltam Liam Payne névre.-mosolyodott el ő is, megfogta a kezemet és ujjait összekulcsolta az enyéimmel, majd úgy mentünk be.

Bekísért minket az asztalunkhoz.Liam udvariasan kihúzta nekem a széket és amikor leültem betolta nekem.Oda jött hozzánk a pincér.

-Felvehetem a rendelést?-kérdezte udvariasan.
-Kérem várjon amég a barátnőm eldönti, hogy mit szeretne enni.-mosolygott rám.

Liam amint kimondta a barátnő szót kirázott engem a hideg.Mind a ketten elmondtuk mit kérünk és a pincér el is távozott miután leírta.

-Öhm.Valamit el kéne neked mondanom Lol.-nézett a szemembe és az asztalra rakva a kezét megfogta az enyémet.
-Mond csak.-mosolyogtam rá.
-Szeretlek.-mondta komolyan és várta, hogy mit fogok rá reagálni.
-Én is téged.-mosolyogtam még jobban.
-Hivatalosan még nem kérdeztem meg, de most már itt az ideje.Lennél a barátnőm?-kulcsolta össze egymással az ujjainkat.
-Igen, nagyon szívesen lennék a barátnőd.-mosolyodtam el.

Liam az asztal fölött áthajolt és én is ugyan ezt tettem.Ajkaink össze értek és lágyan megcsókoltuk egymást.Vissza ültünk a helyünkre és nem sokára ki is hozták az ételt.Gyorsan megvacsoráztunk és Liam rendelt még egy pezsgőt.Mikor befejeztük a vacsit, fizettünk és eltávoztunk onnan.Udvariasan kinyitotta nekem a kocsi ajtaját és mikor beszálltam becsukta mögöttem.Ezután ő is beszállt.A kocsiban felém fordult és óvatosan megcsókolt.Én nem gondolkoztam egy pillanatot sem, azonnal vissza csókoltam.Ajkaink tökéletesen passzoltak egymáséhoz.A csókunk után én csak mosolyogni tudtam az örömtől.Liam beindította a kocsit és haza vitt.Nem sokkal később haza is értünk.Liam mint mindig most is udvariasan kinyitotta nekem az ajtót.Egy csókkal búcsúztunk el egymástól és megbeszéltük, hogy holnap átjön Niallel együtt.

1 megjegyzés: