2013. augusztus 6., kedd

5.rész

Sziasztok!
Meghoztuk nekteka  következő részt.
Nagyon szépen köszönjük a 4 követőt.
Arra kérnélek titeket, hogy ha tetszett 
kommenteljetek és pipáljátok.
Ez már az 5. rész és még egy komi sincs
 egyik résznél sem.Ennyire nem tetszik?:(
xox.: Tiffany♥

*Lol szemszöge*

Miután Miáról leszedtük a részeg embert, láttam, hogy haza indulnak Niallel. Mi Liammel úgy döntöttünk még maradunk egy kicsit. Liam megkérdezte, hogy iszunk-e valamit én igent mondtam.Mind a ketten az alkohol mellett döntöttünk, de megmondtam Liamnek, hogy ha berúg megint akkor soha többet nem akarom látni. Erre ő csak felnevetett és lehúzta a piáját. Kicsit később én még ittam egy párat. A végén már nem nagyon tudtam hol is vagyok. Liamnek nagy nehezen sikerült kiszednie belőlem hol is lakok és haza vitt.

-Gyere be egy kicsit.-mondtam Liamnek elég furcsa hangon.
-Öhm.Oké.-válaszolta.

A szobám felé vettük az irányt. Mikor beértünk, vadul Liamnek estem.Eszeveszettül kezdtem el csókolgatni.Végül ledöntöttem az ágyamra és úgy folytattam tovább.


Éppen benyúltam a pólója alá, mikor megfogta a kezemet ezzel azt jelezve, hogy hagyjam abba.

-Lol, ha majd józan vagy akkor majd ezt folytathatjuk.
-De én most akarlak!-jelentettem ki.
-Nem lehet!-fordított a helyzetünkön és már ő volt felül.
-Tetszik ez a helyzet.-mosolyodtam el.

Liam felállt és az ajtó felé ment.

-Liam ne!-szólaltam meg hirtelen.-Kérlek aludj itt.
-Csak akkor maradok itt ha viselkedni fogsz.
-Jó, ígérem csak maradj itt.

Liam csak bólintott és befeküdtünk az ágyba.Hátat fordítottam neki, ő átkarolta a derekamat, közelebb húzott magához és úgy aludtunk el.

Másnap reggel

Erős fájdalmat éreztem a fejemben és nem emlékeztem semmire a tegnapról.Két erős kezet éreztem magamon, amint átkarol.Megfordultam és Liammel találtam magamat szemben.Te jó isten..Ő meg mit keres itt? És mi történhetett tegnap éjszaka? Remélem nem történt semmi olyan.Nem akartam felkelteni, így hát óvatosan kicsúsztam a karjai közül, betakartam és lementem egy gyógyszerért.Mikor leértem és bevettem a gyógyszeremet gondoltam csinálok valami reggelit, nekem és Liamnek.Miután elkészítettem a reggelit utána pár perccel jött le Liam.

-Jó reggelt.-köszöntött.
-Jó reggelt.-köszöntem neki vissza.-Készítettem neked reggelit.
-Köszönöm szépen.-puszilta meg a homlokomat.

Leültünk az asztalhoz és elkezdtünk enni.Nem bírtam magammal.Folyton az este járt a fejemben, hogy mi is történhetett.Mikor már tényleg nem bírtam tovább rákérdeztem.

-Liam.-nyögtem ki.
-Tessék.-nézett rám.
-Tegnap este..Valójában nem emlékszek semmire és hát..tudni szeretném, hogy...
-Nem, nem történt semmi.
-Rendben.De ha bármi rosszat is csináltam sajnálom.
-Hát..-mosolyodott el.-Semmi gond.

Miután megreggeliztünk elmosogattam és elindultunk felfele a szobámba.Útközben láttam amint Mia és Niall jönnek lefele.

-Öhm.Sziasztok.-néztem furcsán a tesómra.
-Szia.-mosolyodott el.

Vetettem még rá egy "majd megbeszéljük" pillantást és bementünk Liammel a szobámba.

*Mia szemszöge*

Reggel arra ébredtem, hogy Niall mellkasán fekszem.Éreztem ahogy veszi a levegőt és ahogy dobog a szíve.Különösen gyorsan vert a szíve.Felpillantottam rá, hogy alszik-e, de amint felnéztem ő már rám is mosolygott.Magához szorított és homlokon puszilt.


-Jó reggelt.-nevettem el magam.
-Jó reggelt.-üdvözölt ő is.-Hogy aludtál?
-Nagyon jól.Kényelmes vagy.-hunytam le a szemem.

Niall erre nem szólt semmit csak elmosolyodott.Újra lehetett hallani a gyors szívverését, de emellett még hangos is volt.Elkezdtem mosolyogni és Niall értetlenül nézett rám.

-Min mosolyogsz ennyire?
-Csak tetszik a szívverésed.-nevettem el magamat.

Nem sokkal később lementünk reggelizni.Útközben összetalálkoztunk Lollal és Liammel. Liam? Ő meg mit keres itt? Nővérem vetett rám egy "megbeszéljük" pillantást és már be is ment a szobájába Liammel.Mi Niallel szépen megreggeliztünk és úgy döntöttünk együtt töltjük az egész délutánt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése