2013. augusztus 15., csütörtök

6.rész

Felmentünk  a szobámba és egymás elé leültünk az ágyon.

-Szeretnél játszani?-kérdezte Niall.
-Persze.Mit?
-Egymás szemébe kell néznünk és aki hamarabb megcsókolja a másikat vagy csak elfordul az veszít.A másik ember pedig egész nap azt csinál vele amit akar.-mosolyodott el.
-Oké.

Gondoltam úgy is győzök mivel eddig mindig Niall csókolt meg engem.Niall elkezdett vissza számolni és elkezdtük a "játékot".Niall közelebb hajolt és már magamon éreztem a leheletét.Egyre nagyobb vágyat éreztem az iránt, hogy megcsókoljam őt.Nem bírtam magammal ezért becsuktam a szememet és megcsókoltam.Mikor csókunk véget ért Niall elmosolyodott és megszólalt.

-Én nyertem.
-Na és mit akarsz velem csinálni?-mosolyogtam vissza rá.
-Majd meglátod.-kacsintott egyet.

Nekem már előre rossz érzésem volt, de fogadtunk szóval már nem léphetek vissza.Lehunytam a szemem és vártam Niall mit fog tenni.Közel jött hozzám és megcsókolt.


Megfogta a kezemet és a hajába rakta, majd elengedte.Én vettem a célzást és beletúrtam a hajába, majd óvatosan meghúztam.Egyre közelebb dőlt felém és a végén már ledöntött az ágyra.Felém mászott és úgy kezdett el tovább csókolgatni.A számról áttért a nyakamra amire én felnyögtem.

-Niall.
-Megbeszéltünk valamit.Ne felejtsd el, hogy nyertem.-mosolyodott el.

Amikor elkezdte szívni a nyakamat beleharaptam az alsó ajkamba.Benyúlt a pólóm alá és elkezdte felfele húzni.A mellkasom gyorsan emelkedett fel és le.Megállt mikor a mellem alá ért.Abba hagyta a csókolózást és végig mérte a testemet.Végig simította a hasamat amire engem kirázott a hideg.Niall lehajolt a hasamhoz és megpuszilta, majd egyre feljebb haladt.Egyszer csak abba hagyta és vissza tért a számhoz.Újra megfogta a pólómat, de ezúttal le is szedte rólam.Én sem bírtam tovább magammal így hát leszedtem róla a pólóját.Végig simítottam kockás hasát és közben egy pillanatra sem szakadt meg a csókunk.Benyúltam a hátam alá és a melltartó kapcsomat kereste.

-Ne.-mondtam ki hírtelen.
-Hát legközelebb próbálj meg te nyerni.-mosolyodott el és folytatta amit elkezdett.

Én sem hagyhattam ezt annyiban ezért elkezdtem kicsatolni az övét, amire ő egyre hevesebben kezdett el csókolni.Niall nagy nehezen kicsatolta a melltartóm és levette.Én gyorsan a mellem elé raktam a kezemet.

-Ne..-mondta vággyal teli szemmel Niall.

Becsuktam a szememet és elvettem a kezemet onnan.Kezét össze kulcsolta az enyémmel és megcsókolt, azután megharapta alsó ajkamat.Gondoltam, hogy most rajta a sor, hogy vetkőzzön, így hát lehúztam a gatyáját.Ő sem hagyta magát és egyre lejjebb kezdett el csókolgatni.Már a hasamnál tartott amikor felnyögtem egyet.Erre ő mosolyra húzta a száját.Mikor megérintette az alhasamat elkezdtem mocorogni.Niall végig húzta az ujját a hasam alján amire engem kirázott a hideg.Próbáltam volna valamit kinyögni a számon, de egy szó sem jött ki rajta.Niall tetteimre elvigyorodott és folytatta a "kínzásomat".Hozzáért a farmerem gombjához amire én automatikusan odakaptam.Niall csillogó szemeivel rám nézett aminek nem tudtam ellenállni, pedig muszáj lett volna.Elvettem a kezemet onnan és csak a kezét láttam és persze azt a nagy vigyort az arcán.Kigombolta a farmerem és szép lassan lehúzta rólam a gatyát.Lehunytam a szemem mikor a kezét a hasamra tette és elkezdte simogatni.

-Ne kínozz kérlek.-mondtam fájdalmasan.
-Öhm...egy kérdés.-nézett rám még mindig csillogó szemekkel.
-Mondd.-elgondolkodtam, hogy vajon mit fog kérdezni.
-Szóval izé... voltál már együtt fiúval?-ez a kérdése meglepett és elvörösödtem.

Niall egyből tudta a reakcióimból ítélve, hogy mi a válasz.

-Akkor óvatos leszek.-mosolyodott el.
-Bízok benned.-mosolyodtam el én is.

Lassan odahajolt ajkaimhoz és lágyan megcsókolt.Én nem hezitáltam azonnal visszacsókoltam.Ajkaink egy lassú ritmust vett fel és a csók vége felé veszítette el a türelmét.Mikor lejjebb haladt és a nyakamhoz ért, beleharaptam ajkamba, hogy nehogy egy hang jöjjön ki a számon.Egyszer egy helyen megállt és szívta a bőrt.Erre a lépésére én belemarkoltam a takaróba.Észrevettem, hogy Niallnek nem hiányos az öltözéke, csak egy alsó volt rajta és ezen változtatni kellett.Félénken a hasán végig vezettem a kezem és beakasztottam a boxere szélébe az ujjamat.Amikor ezt megtettem a nyakamba kezdett lihegni.Kérlelően nézett a szemembe.Én óvatosan elkezdtem lefele húzni a boxerét.Mikor ezt cselekedtem légzése és szívverése egyszerre felgyorsult.Kihasználtam az alkalmat, hogy ilyen állapotba hoztam őt és megfogtam a másik kezemmel a tarkóját, lehúztam magamhoz és erősen szívni kezdtem a nyakát.Fogaimat végig húztam a fájó pontján, mire felszisszent.Abbahagytam a kínzását és inkább lehúztam a boxerét.Megkönnyebbült mikor levettem teljesen a boxerét.Láttam, hogy Niall még mindig abban az állapotban van, ezért gyorsan fordítottam helyzetünkön,  ezáltal én voltam felül és Niall meg alul.Megpusziltam a száját és utána egyre lejjebb.A szíve környékén megálltam és lehajoltam.Szívverése az érintésemtől olyan hangos volt, hogy mérföldekről lehetett hallani.Végig pusziltam a mellkasát és utána rátértem a hasára és lassan, kínzóan hagytam a puszikat a testén.Mikor láttam a "v" vonalának tetejét kicsit megijedtem.Óvatosan végig húztam rajta az ujjamat.Niall már nem tudott mit kezdeni a testével.Ide oda mozgolódott alattam.

-Niall ne mozogj.-szóltam rá.

Nem tudott mit mondani rá csak megfogta a csuklómat és lüktető erekciójára helyezte.Elvette a kezét az enyémről és bíztatóan rám mosolygott.Én nem mertem semmit csinálni úgyhogy inkább levettem a kezemet erekciójáról és "felmásztam" mellé.

-Sajnálom, nem vagyok képes megtenni.-szomorodtam el az ügyetlenségemen.
-Semmi baj, majd én folytatom.-mosolyodott el és rám mászott.

Óvatosan lehúzta rólam a fehérneműmet és a derekamat kezdte el simogatni, miközben megcsókolt.


Kezei lejjebb csúsztak a combomra.Egyszer csak nem éreztem ajkait ajkaimon és erre kinyitottam a szemem.Láttam, hogy lent van és a combomat kezdi puszikkal elhalmozni.Kirázott a hideg mikor az egyik helyen elkezdte szívni a combomat.nem sokkal később vissza mászott hozzám és megszólalt.

-Készen állsz?-kérdezte csillogó szemekkel.

Én csak bólintottam egyet, amire ő óvatosan belém helyezte erekcióját.Felsikítottam a fájdalmamba és könnyek keletkeztek a szememben.Niall szemébe néztem és láttam, hogy világoskék szeméből sötétkék lett.Egyre erőszakosabb lett és mikor mozogtam alatta, akkor lefogta a derekamat és ujjait belém mélyesztette.

-Niall elég lesz!-ordítottam fel és a könnyek kiszöktek a szememből.

Nem válaszolt és ugyanolyan sötét kék volt a szeme.Érezni szerettem volna csókját, azt a játékos és védelmező fiút akibe beleszerettem.egyre jobban fájt és körmömet belemélyesztettem a hátába.

-Kélek.-gyorsan végigsimítottam arcán.

Niall szeme újra világoskék lett, tempóját lelassította és kezét elvette a derekamról és a fejem mellé rakta.Ledőlt mellém és csak egyet tudott mondani.

-Nagyon sajnálom.Nem akartam.-lábadt könnybe a szeme.

Nem mondtam semmit csak felkeltem és éreztem, hogy mindenem sajgott a fájdalomtól.Óvatosan elbotorkáltam a fürdőszoba ajtóig, egy utolsó pillantást vetettem Niallre és bezártam magam mögött az ajtót.Az ajtó mögött könnyeim újra útnak eredtek arcomon.


Sírva beszálltam a kádba és magamra engedtem a meleg vizet.Elkezdtem mosakodni és éreztem, hogy ott "lentről" folyik a vér.Gyorsan megmostam a többi testrészemet is.Nyomtam egy kis sampont a kezembe és neki álltam megmosni a hajamat.Mikor végeztem kiléptem a kádból megtörölköztem és felvettem egy tiszta ruhát.Hagytam a hajam vizesen és úgy mentem ki.Niall már sehol sem volt mikor kiértem.Egy levelet találtam az ágyamon amiben ez állt:

Sajnálok mindent amit tettem veled! 
Az lesz a legjobb ha elfelejtjük egymást és soha többé
nem keressük a másikat és nem érdeklődünk egymásról.
UI.: Még egyszer sajnálom és...SZERETLEK!
Niall.

Amint elolvastam, ledöltem az ágyra és elkezdtem sírni, újra.Hogy hagyhatott itt? Főleg ezek után amiken átmentünk!Bennem volt az az érzés, hogy megkeressem, de nem tehetem meg.Azt írta felejtsük el egymást.Ok nélkül nem írt volna ilyet.Biztos voltam benne, hogy beleszerettem és, hogy egy hamar nem fogom tudni elfelejteni őt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése